Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design and Implementation of Educational Software for the Advertising Agency
Slebodník, Matej ; Novák, Lukáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the design of educational software for HR managers based on the results of analyzes and client's requirements. Subsequently, it deals with the implementation of software into company MenSeek s.r.o. This software is paid online education service that is implemented into a web portal.
Podnikatelský záměr
Prusák, Ondřej ; Hornungová, Jana (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu pro založení agentury poskytující služby v oblasti grafického designu a reklamních služeb. Práce zahrnuje veškerá specifika, která je třeba brát při realizaci podnikatelského plánu v úvahu. Obsahem podnikatelského plánu jsou analýzy prostředí, finanční plán, hodnocení investic a analýza rizik.
Marketingový mix společnosti REEX, spol. s r.o.
Jiříková, Iva ; Sláma, Tomáš (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu rozvoje marketingových aktivit společnosti REEX, spol. s r.o. Tato firma se zabývá tvorbou reklamy a komunikačních kampaní. Teoretická část práce se zaměřuje především na marketingový mix, marketingovou komunikaci, řízení vztahů se zákazníky a marketing podle cílových skupin. V praktické části provedu analýzu současného stavu firmy, její vnější a vnitřní prostředí a sestavím SWOT analýzu. Na základě výsledku sestavím vhodný marketingový plán pro firmu REEX, spol. s r.o.
Rozvoj obchodních aktivit podniku
Zahradník, Michal ; Řezníček, Michal (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Práce se bude zabývat rozvojem obchodních aktivit podniku, konkrétně návrhem prodeje reklamních předmětů přes internet. Problematiku budu řešit na konkrétním podniku, kterým bude reklamní agentura Premiera Sweet. Teoretická část se bude zabývat popisem firmy, obecným systémem prodeje v jejím oboru činnosti a konkrétním systémem prodeje naší společnosti. Dále poté budou uvedeny některé informace o internetovém prodeji. V praktické části navrhnu systém prodeje zboží společnosti přes internet a důsledek takového rozvoje, jak na ekonomickou, tak na organizační stránku firmy.
Marketing jako nástroj organizací občanského sektoru k prosazování veřejných zájmů
Gabrielová, Simona ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Diplomová práce se zabývá využitím marketingových strategií jako nástrojů organizací občanského sektoru v prosazování veřejných zájmů. První část diplomové práce slouží k objasnění teorie problematiky organizovaného občanského sektoru, marketingových strategií organizací občanského sektoru a procesu schvalování zákonů v České republice včetně objasnění pojmu veřejný zájem. Druhou část diplomové práce tvoří kvalitativní empirický výzkum, jehož cílem je popsat celou podobu vybrané realizované kampaně vytvořené za účelem prosazení veřejného zájmu v podobě legislativní změny, porozumět, jak realizátoři kampaně hodnotí kampaň a jak vnímají spolupráci organizace občanského sektoru a marketingové agentury (tržní organizace) na realizaci kampaně. Zvolenou metodou výzkumu je případová studie dobrého příkladu (dobré praxe) úspěšné marketingové kampaně Ve své kůži české organizace občanského sektoru Svobody zvířat, která přispěla k prosazení veřejného zájmu. S využitím analýzy dat a polostrukturovaných rozhovorů případová studie čtenáře seznamuje se zásadními okolnosti předcházející kampani Ve své kůži, s předmětným veřejným zájmem, navrženou marketingovou strategií a jejím zdůvodněním, s procesem realizace kampaně a dalších činností Svobody zvířat v kontextu legislativního procesu, zhodnocením kampaně z...
Design and Implementation of Educational Software for the Advertising Agency
Slebodník, Matej ; Novák, Lukáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the design of educational software for HR managers based on the results of analyzes and client's requirements. Subsequently, it deals with the implementation of software into company MenSeek s.r.o. This software is paid online education service that is implemented into a web portal.
Procesní uspořádání profesní organizace Multimedia Creative Team
Bílková, Kateřina ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Lisý, Martin (oponent)
Multimedia creative team (MMCT) je studentská profesní organizace zabývající se tvorbou multimediálních výstupů na komerčním principu, která potřebuje vytvořit optimální procesní model, podle kterého bude schopna fungovat lépe než doposud. K tomu, aby bylo tohoto cíle dosaženo, bude využit rozbor pomocí SWOT analýzy a též vlastní zkušenosti autora, který je přímou součástí organizace a to v pozici managing directora. V této práci budou nejdříve popsány podobné organizace, následně bude detailně rozebrán Multimedia creative team, poté budou srovnány navzájem. V praktické části bude navržen nový procesní model pro MMCT, který bude ověřen pomocí případové studie, a vyjádří se k němu 2 osoby z praxe, které poskytnou určitá doporučení.
Role briefu v tendru na marketingové kampaně
Procházková, Michaela ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Grunt, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou výběrového řízení a důležitostí vypracování kvalitně propracovaného briefu, který celý tento proces usnadňuje. Teoretická část práce se zabývá reklamními agenturami, jejich historií, rozdělením a asociacemi, které většinu těchto agentur zaštiťují. Blíže je specifikován doporučený obsah briefu a postup vedení tendru, který vypracovala Asociace komunikačních agentur. Zároveň je zde vymezena role kvalitativního výzkumu prostřednictvím expertního rozhovoru, který přispívá pro splnění cíle bakalářské práce a je tedy základem pro vypracování části praktické. V rozhovoru se zadavatelem je zkoumán neúspěch agentury v konkrétním tendru. Součástí práce jsou doporučení vyplývající z expertního rozhovoru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.